Binnen Tristar hadden ze deze impact al wel verwacht en was het dus wel duidelijk welke impact het gebruik van Kanefusa producten met zich mee zou brengen. De medeweker van Tristar gaf aan dat hij Kanefusa al kon voordat hij bij Tristar begon te werken. Hij had er via zijn netwerk al erg veel positieve verhalen over gehoord. Verder zei Tristar het volgende over de impact: “Wij werken al heel lang met Kanefusa en bij het invoeren bij Trista hebben we daar dus nog kunnen verbeteren. Wij zijn zeer tevreden met Kanefusa gereedschap vooral de prijs/kwaliteit verhouding past binnen onze beleidsvoering. Dus we zijn heel tevreden met wat wij maken in samenwerking met Toolmanagers, Tristar en Kanefusa.”
“De standtijd van de producten blijft altijd goed. Daarnaast blijft ook de kwaliteit van de producten goed. Dit alles zorgt ervoor dat wij goede resultaten kan blijven leveren na het slijpen van hun producten. Al met al zijn wij heel tevreden over de inzet van de Kanefusa gereedschappen die wij gebruiken in de productie. De kwaliteit verhouding met de prijs is daarin zeer goed.”
We willen Tristar graag bedanken dat ze de moeite hebben genomen om deel te nemen aan dit interview. We hopen dat we door middel van deze blog kennis hebben kunnen overdragen over Kanefusa en je vragen hebben kunnen beantwoorden.
[button button_text=”Meer over Kanefusa” button_size=”medium” button_style=”color” button_icon=”right” button_align=”center” button_link=”https://www.toolmanagers.com/merken/kanefusa/” link_open=”_blank” href_title=”” id=”” class=”button”]